Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

imorgon..

Hejhej :)
Vaknade för en stund sen.
Jag och jacky har precis ätit fruckosst och
nu ligger hon och solar sej brun ute i solen.
Guuud vad jag längtar efter imorron...släkter kommer
för att pappa fyllde år igår :D Och pappa sa att jag fick välja
vad han skulle ha på sej...moahahaha :D
Jag kommer välja ett vitt linne och en jeans skorta över
och den klockan han fick av mej och jaqline och ett par kinos byxer.
Men jag måste också välja kläder idag, för att vi kommer ha fullt upp imorron, för
jag och jaqline ska göra nästan allting. XVi måste städa, vi måste göra maten eller jag vet
inte om mamma ska göra maten på morgonen, och vi ska göra tårtan, för mamma
jobbar till 17.00 ochj dom kommer typ 19.00. Men hejdå



// ailine ♥

Kommentarer

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback