Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

love you jaqline!

Kom nyss hem från stan. Jag och syster har vart på
stan hela dan idag...mysigt. När vi kom dit så var vi lite små hungriga
så vi gick till MC'Donalts och köppte en varsin chesebörgare. Sen så gick vi
till ur & penn för vi skulle köpa presenter till pappa för att han fyller år på torsdag.
Sen gick vi till dressmann. Men jag köppte faktist ett par rosa örhängen '' to my self ''
som jag har på mej just nu. Men nu är jag hemma. Pappa fiskar som vanligt, och mamma
jobbar. Så nu håller jaqline på att göra korvstråkanof till oss..mums....
Men jag lyssnade precis på en låt som handlade om en tjej och en kille som var ihop,
och han friade till henne, men sen så vart tjejen med om en olycka satt hon blev förlamad.
Jag började seriöst grina när jag hörde den.



// ailine ♥

Kommentarer

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback