Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

Min dag!

♥Hej ♥
Kom precis hem. Jag och mamma har vart på stan
och shoppat idag :) Jag köppte ett par blåa byxer, typ som chinos
och ett svart v-ringat linne med vita hjärtan :)
Och det var jätte billigt, 100 kr för båda.
Och mamma köppte en apricos färgad långärmad
som också var v-ringat med knappar på, och hon köppte
också en blommig tunika med nån text :)
Men vi åkte igentligen till stan för att mamma skulle till frisören.
Hon blev superfin, hon färgade håret blondare än vad hon hade
innan, och hon färgade lite svart-brunt under därbak.
Och pappa åkte och fiskade för första gången i år.
Och jaqline började tre och hon slutar 7 i morgonmitti,
För hon jobbar på bäckebro, och hon brukar jobba natt där ibland.
Så nu är mamma ute med hunden, och det kanske blir grillfest på gården
ikväll, lixom med alla grannar, och det är välldigt mysigt. Men snart så ska vell jag
och mamma städa lite, eller det är inte så stökigt, men sopa och diska, tända ljus eller nåt.
Det är väldigt skönt när bara jag och mamma är hemma, då är det så tyst och skönt,
Men ja, jag har inte så mycket mer att säga om min dag så
Hejdå//


Kommentarer

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback