Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

Ny design!


Hejhej! Nu är den nya designen här, men jag vet inte om jag blev så nöjd, men när jag köper en systemkamera så kommer det såklart komma upp en ny design. Men jag har gjort en design till två tjejer som heter vanessa och felicia, om ni vill komma till deras blogg så kan ni trycka här → www.vaniziz.blogg.se Idag så åkte jag och pappa och hämtade mamma på jobbet. Och imorgon är mamma ledig då ska vi nog göra nåt. Nu så ska jag kolla på
21⁄2 men och äta choklad, föresten, har jag berättat för er att när jag var på sommar yran så vann jag 2000 g choklad! men nu vet ni det iallafall. kram! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej hur kan jag göra en sån där bloggdesign för att kunna lägga upp den som framsida på min blogg? Har stora problem med det. Jättefina du har =)

2011-08-22 @ 11:33:06
URL: http://emelie.jernbergs.blogg.se/

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback