Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

7 juni - sommarlov!

Hejhej :)
Som ni ser så har jag bytt header. Dendär bilden som jag har i headern nu har Moa knäppt på mej. Jag och hon var ute och fotade för ett tag sedan med våra systemkameror. Idag var det skolavslutning. På morgonen var jag jätte pirrig i magen. På skolavslutningen hade jag på mej en vit klännig - vila, en svart bolero - vet inte var jag köppte den faktitst, ett rosa skärp - jackys :), och ett par vita tights - vet inte vart jag köppte, ett halsband med en rosett på - fick i julklapp som jag aldrig annvänt, och mina vita converse - eourosko (mammas jobb)
Först så fikade vi inne i klassrummet sen så gick vi ser till estraden och lyssnade på kören och dom delade ut stipendium till dom som hade varit snälla och dom som hade varit bra på idrotten och skolan. Sen så var det tack o hej = SOMMARLOV!!  Så nu är det sommarlov då. Igentligen så vill jag inte ha sommarlov för jag kommer sakna alla i klassen så mycket. Men snart så åker vi till mormors stuga och så ska sindy följa med (kompis) Och det ska bli jätte roligt. Idag har jag vart med Moa som vanligt. Vi gick ut med Tila (Moas söta hund) Sen så la vi ut bilderna som vi hade knäppt, sen så gjorde vi inte så mycket mer. Men hejdå

dom andra bilderna som vi hade knäppt





hejdå  /ailine ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör man bloggdesigner ? Tacksam för svar:)

2011-06-08 @ 13:56:44
Postat av: ailine

det kan jag tyvär inte säga, men om du vill ha hjälp med en bloggdesign så kan du bara mejla mej på [email protected] :)

2011-06-08 @ 14:19:11

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback