Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

Nån som vill ha hjälp med Header + design?

Hej!!
Jag undrar bara om nån vill ha hjälp med sin header och design, om ni vill ha hjälp
så får ni mejla mej på
[email protected] och ni får skicka bilder som ni vill ha på eran
header, och ni får skriva erat lösenord, och vilken färg ni vill ha ni måste välja två färger, en som ni ska ha på headern och en på designen , och ni får skriva om ni vill ha eran autograf i slutet i alla inlägg  :)


Dethär är headrar som jag har gjort =)








fasst jag har gjort mkt fler! :)



dethär är headrar som jag har gjort till andra! :)











Nu har jag blivit mycket duktigare så sånahär headers gör jag inte mer :)                                                        










Kommentarer

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback