Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

17 maj

Hejhej :)
Idag har det vart en vanlig dag i skolan. Det regnade skiit mycket idag,
men vi satt och spelade röda handen (kortlek) ute på rasten även fasst det regnade, och vi vart jätte blöta.
Men imorgon så ska vi åka och spela golf med klassen, och vi ska cykla dit. Jag och sindy ska cykla med varandra till skolan "som vi typ alltid gör" imorgon. Men vi hade läxa till idag det var att man typ skulle berätta om någonting typ "land" "artist"  Jag berättade om en artist, det var Rihanna jag berättade om. Fasst som tur var så delade dom in klassen i två grupper, om det skulle vara hela klassen så skulle det ju vara pinsamt :) Haha, jag tänkte precis på en sak som hände idag. Jag och sindy skulle cykla hem från skolan och det spöregnade ute och då menar jag värkligen spöregnade Men vi var ju tvungen att cykla så vi gjorde det, och mitt hår blev alldelles lockigt och super blött, och min maskara rann ner i hela ansiktet så vi såg typ ut som monster haha. Men jag ska nog sova snart för jag är typ supertrött. oj just det, jag skulle välja ut vinnaren av tävlingen idag, men jag hoppas att det går bra att jag utser vinnaren imorgon för jag håller på att dö av trötthet. Men för en stund sedan så kom mamma hem, hon hade köppt ett par superfina kort byxor som jag har på mej just nu. Och jag skulle igentligen få vita converse om ett tag för nu har jag ett par röda converse och jag tycker att det är finare med vita. Men mamma sa att alla vita converse har tagit slut, hon vet det eftersom hon jobbar på en skoaffär, hon jobbarpå "Euorosko" i valbo. Men det finns ett par kvar som mamma har lagt undan på någon affär men det var en mindre storlek än vad jag har.Men du ska jag upp o lägga mej i sängen och titta på big brother "om jag inte somnar" hejdå


(En bild på jaqline och hennes kompis viktoria, båda dom är i rhodos och jag saknar båda jätte mycket! ♥)


Puss o hej leverpastej  //ailine♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan! :)

Jag hittade din blogg från bloggdesign.nu, jag undrar bara om du gör bloggdesigners till andra?

Skulle hemskt gärna vilja ha en proffsig bloggdesign:)



Tacksam för svar! Kram /Emma:)

2011-05-18 @ 17:49:59
URL: http://emmamostads.blogg.se/
Postat av: ailine

jag hjälper andra. Om du vill ha en bloggdesign så får du mejla mej på [email protected] :)

2011-05-18 @ 18:01:21

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback