Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

9 maj

Hejhej
Idag har det vart en vanlig dag i skolan, vi fick sitta ute och
jobba matte för det var så varmt ute idag, det var roligt Men när jag kom hem
så satt jag mej och solade lite med jacky (syster) Men det vart så varmt så jag gick in
och satt mej vid datan Men igår vart jag så himla glad...KATARINA ÅKTE UT I BIG BROTHER!
JIPPIEEEE! Jag vart super glad, och det är vell inte bara jag som tycker att hon är så himla irriterande.
Men som ni ser så har jag gjort om designen och headern Om nån vill ha hjälp så mejla mej på [email protected] och skriva hur ni vill att designen ska se ut och headern och jag gör det självklart gratis Men ikväll blire vell big brother som vanligt Imorgon äre idrott på skolan, och på onsdag så är det prova på dag Det betyder lixom att man får prova på olika sporter. Jag elwira och sandra var dom tjejerna som
tog golf, det ska bli jätte roligt med golf tycker jag! Sindy, carro och amanda var de tjejer i våran klass och typ jätte många killar som tog amerikans fotboll. Stackars sindy, för både hon och jag är bolldrädda så det var tur att jag inte tog amerikans fotboll Men på lördag eller söndag så ska jag och mamma ha en shopping dag! Vi ska åka till valbo eller stan och köpa examens kläder och sommar kläder för jag behöver lite nya kläder tills vi åker till malmö! Jag längtar redan tills vi ska dit...för er som inte vet vad vi ska göra där så ska vi dit med hela släkten för moster ska gifta sig vi så åka tåg dit Men oj vad mycket jag har skrivit såg jag nyss..hehe det är nog dags för mej att sluta skriva nu. Puss o hej leverpastej  //ailine♥
"om ni undrar varför jag har datumet som rubrik hela tiden så är det för att jag inte kommer på nån rubrik"


Kommentarer

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback