Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

anything is possible if you just believe ♥

Hejhej :)
Idag har det vart en vanlig dag....jag har åkt till skolan med sindy på morgonen (vi fick skjuds av hennes pappa)
Sen så hade vi lektioner sen så åkte vi hem (fick skjuds av sindys pappa)
Haha, idag när jag kom hem så kunde jag inte gå in för att dom håller på att bygga om på framsidan, och dom håller på med jätte stora "skopor" och det gick typ inte att gå in så jag fick åka skopa upp till dörren, ibörjan var det läskigt men sen så vart det kul :)
Ikväll så ska jag vell tiit på big brother som vanligt. Men igår så missade jag typ hela big brother, jag såg typ bara när gurkan åkte ut. För jag satt och väntade tills det skulle börja och jag tänkte inte på att det var söndag igår. Och sen så kom jag på att det började 9. Så jag missade 1 timme.
Men jag har försökt fixa lixom så att ni kan ställa frågor till mig, jag har frågat några om dom kan skicka en inbjudan, för man kan bara få det om nån skickar en inbjudan. Snart kanske jag ska få Photoshop, vi har ett program så vi kan ladda ner photoshop, pappa har jobbat med photoshop förut så han ska försöka fixa det.
Men n uska vi snart äta puss hej :)

5738588812_3e30e1d7e2_z_large


Kommentarer

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback