Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

Hej hopp din gamla snopp!

Hallådär!
Snart är det skolavslutning och jag ska köpa en klänning som är rosa
men nån svart krummelur och på magen så är det dragkedja. jag längtar faktist tills när
det är skolavslutning för då är det sommarlov så man får åka till mormors stuga :)
Men imorgon åker jaqline ( syster) till Rhodos men sin kompis viktoria om ni vill besöka jaqlines blogg
så trycker ni här www.jaquuelinee.blogg.se  (om ni undrar så är det jag som har gjort designen)
Men jag tycker att det är jätte fuskigt att dom ska få åka och lämna mej kvar här, jag menar...vad är det för trams? haha, men jag vill ändå att dom ska ha roligt. Men dom har varit utomlands förra året också tillsammans då åkte dom till turkiet. Men nu ska jag nog kolla på lite klänningar till bröllopet på modegallerian.se hejdå



Puss o hej leverpastej  //ailine♥

Kommentarer

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback