Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

Ny design!

Nydesign! tycks?? Suttit och jobbat med denhär designen ett tag nu, jag tyckte att den jag hade innan var för tråkig och mörk så jag körde på lite ljusare färger. Och som ni ser så har jag bildspel i headern, så nu kan jag även fixa bildspel i designerna som jag gör till er för det är många som sagt att dom vill ha bildspel i sin header eller i en bild i menyn. Men jag vet inte om jag är helt klar än, jag ska fixa en ny footer och så, men nu är klockan jättemycket och jag ska upp kl 8 imorron för jag ska på träning kl 9 så puss på er!♥


                                                                  HISS/DISS???

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; den är köpt på hm och kolla gärna in min bloppis på bloggen och kansske hittar du något som faller dig i smaken? Kramar

2011-11-03 @ 14:10:17
URL: http://tildagrubb.blogg.se/
Postat av: iiiden med 3 i

bloglovinbyte?:)

kram

2011-11-03 @ 20:04:40
URL: http://iiiden.blogg.se/

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback