Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

Godnatt folks..



Hej på er! har ni märkt att jag alltid skriver hej på er?.. haha, jaja. Just nu så ligger jag i min säng har kollar runt på lite bloggar, jag vet att klockan är 02.27 och jag har inte ens försökt sova. Men jag målade nyss naglarna, rött fick det bli. Imorgon så tänkte jag gå ut och fota ute i skogen, och ja. Egentligen så var jag jätte sugen på att gå på bio idag ,men det blev inte nå sånt, jag satt bara hemma idag, och gjorde inte så mycket. Men om ett tag så ska jag vell försöka sova iallafall. Så hejdå på er! puss♥

Kommentarer
Postat av: Sannie

Hej, Jag vill tacka dig personligen för att du medverkade i min porträtt tävling :) Jag kommer nu gå igenom alla bidrag och kommer utse en vinnare klockan 12! Om du var en av de som inte vann så kan jag meddela att jag sparkar igång samma tävling vid samma tid! :) Hoppas du vill medverka då också :) KRAMAR SANNIE Xxx

2012-01-15 @ 10:46:00
URL: http://sannies.se
Postat av: nathalie björklund

nu är veckans blogg utvald, kolla in och se om det blev du!

2012-01-15 @ 14:45:39
URL: http://sprayer.blogg.se/

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback