Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

Hello.

  
Hej på er! Fredag idag. Varit i skolan, det var en kort dag idag, vi började 9.40 och slutade 2.15 tror ja.. Men idag så var det ju min tur att ha Halv åtta hoss mig här hemma. Och jag hittade bara på nå, till förrätt så hade jag köppt brödstavar och rullade bacon runt dom och stekte som, så tog jag ett stort blad på varsinn tallrik och la på brödpinnen där och pinjenötter (stavning) och tomater och en sås som jag gjorde av avocado, och till varmrätt så gjorde jag kycklingfile och pommes o bea, och till efterrätt så blev det glass med banan och jordgubbar. Så idag har det varit en fullt upp dag kan man säga. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, kanske gå på bio med nån kompis, jag får ta dagen som den kommer. Och för er som inte vet det så började Wild kids idag, weehhooo! Men jag missade det när det var på tvn så jag kollade på det på datorn nyss, så för er som har missat det så kan ni gå in på svt.se och kolla. Puss!♥

Kommentarer
Postat av: mikaela - foto

jätte fin blogg du har! och du är jättefin också!! <3

2012-01-14 @ 22:03:45
Postat av: sandra

hej, fin blogg du har, kan du göra en design åt mig??

2012-01-15 @ 02:39:27
URL: http://sandroooos.bloogg.se
Postat av: frida -.-.-.-.-

fin blogg! kan du göra nå videoinlägg nån gång, det skulle vara kul!<3kram

2012-01-15 @ 02:40:48
Postat av: Felicia

Kolla din mejl :)

2012-01-15 @ 13:05:01
URL: http://filluxen.blogg.se/

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback