Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

Tjenare!

Hejhej (:
Nu sitter jag och chattar och kollar på bilder
på fb. Jag gjorde om min design igen :P Typiskt mej...
Men idag åkte släkten hem. Igår blev festen ganska rolig.
På slutet så lekte vi en ordlek, man ska säga ett ord sen så ska nästa
säga vad den sa och hitta på ett nytt ord osv.. men om man inte kan så får man
dricka 3 klunkar ur sitt glas, och morfar och kenneth och daniel blev ganska fulla..hihi.
Men idag så fick jag låna jaqlines kamera och gå ut i skogen och knäppa lite kort, jag knäppte
kort på träd och blommor och massa andra saker, det var faktist ganska mysigt. (:
Men nu har jag inte så mycket mer att säga så hejdå



Avslutar dagen med lite fina sommarbilder!










//ailine ♥


Kommentarer

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback