Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

Sjuk!

Hejhej! Igår hände det som inte fick hända......JAG BLEV SJUK!. Så idag var jag hemma från skolan.Men igår så var det ju övernattning på skolan, och det var ganska roligt. Först när jag kom till skolan så gick vi in till klassrummet och packade upp sakerna, då var det typ bara jag som hade liggunderlag så jag kännde mig ganska så mobbad så jag ringde pappa och frågade om han kunde komma med en madrass, då gjorde han de. Och sen efter ett tag så ringde jag mamma och pratade lite, då kom jag på att jag hade glömt busspengar och hemma-nyckel, så mamma och pappa fick komma med bilen till parkeringen så fick jag komma dit. Och som ni säkert misstänkte så sov jag inget på hela natten typ, för carro, sindy, amanda, adam, flink och typ några till hållde på och hoppa rund och massor med saker. Men sen när jag kom hem klockan typ halv 8 så gick jag och la mig i soffan och sov till typ 12. Men nu ska vi grilla så vi ses! ♥

Carro

 


Carro, amanda, calle och pontus





(lånade bilderna fårn sindy)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Sv: en nikon d3000 :)

Puss

2011-08-26 @ 23:32:07
URL: http://sarahliljegren.blogg.se/
Postat av: Paulina♥

ja jag vill ha en ny desgin men......då måste jag adda mej på MSN och sånt..:/

2011-08-27 @ 14:22:02
URL: http://paulliiinn.blogg.se/
Postat av: Paulina♥

haahah jag menade att om jag vill ha en ny design då måste jag adda dej :P

2011-08-27 @ 17:19:00
URL: http://paulliiinn.blogg.se/

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback