Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

13 maj

Hejhej :)
Nu har jag precis skickat ett mejl till vinnaren :) Men till er som inte vann, så kan ni mejla mej på [email protected] så kan jag göra en gratis bloggdesign åt er, fasst jag kommer isåfall göra en ganska enkel. Men det kommer flera tävlingar. Men jag tror att jag ska upp o sova snart. Jag missade big brother idag. Imorron ska jag o mamma till stan och shoppa, vi ska köpa examens kläder + skor mm. Men nu har jag inte så mycket mer att skriva så hejdå

Saknar jacky som är i Rhodos :'(


(en bild på syster ) "saknar dej"

Kommentarer
Postat av: Motherhood

Designutlottningen i Navy-tema är avgjord. Klicka dig in på min blogg för att se om du vann!

2011-05-14 @ 20:28:38
URL: http://motherhoods.se

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback