Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

30 maj - sätra ängen

hejhej :)
Idag har vi vart på sätra ängen men våran klass och munchen (paralellklass)
Och Edwina som ska börja i vår klass var också med :)
Det var jätte roligt :)
På sätra ängen så var jag med johanna, josefine, elwira och sandra :)
Vi gungade på kompisgungan och spelade kort. Men när vi hade kompisgungan så kom killarna och ville gunga på den :/
Men imorgon blire städa i klassrummet då börjar vi 09.00 igen :D
Vi bestämde också att jag josefine johanna elwira och sandra ska vara med varann på kolmården, det ska bli så himla roligt :) Och när vi ska åka karusell (^_^) så ska jag åka med johanna, för man kan bara åka 2 i varje karusell :) Och jag tror att trine också skulle vara med oss :)
Men nu ska jag gå ut med Moa liden, fasst först ska jag kolla på hennes valp :) kram

728072-7-1306157442874_large


Kommentarer

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback