Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

31 maj - ingen rubrik

Hejhej :)
Idag har jag vart på skolan. Då städade vi bara, vi städade bänkarna och klassrummet.
Och vi började 09.00 och vi slutade 10.30 så det var vell bra :)
När jag kom hem så var jag med moa :) vi gjorde inte så mycket. Först så gick vi till nån lekpark och gungade på nån sak (^.^) Sen så gjorde vi inte så mycket mer. Vi hade inget att göra så jag gick hem :)
Idag måste jag lägga mej typ 20.00 för jag ska vakna typ 05.00 imorgon för bussen går klockan 07.00
Det ska bli så kul att åka till kolmården! Men det stog på vädret på datan att det ska rägna typ hela dagen i kolmården :( men jag hoppas att vi kommer få det roligt ändå :)
Och jag har föressten gjort en blogg till mej och moa, om ni vill checka in det så kan ni vell trycka här www.gavlebruudar.blogg.se  fasst vi har inte skrivt på den än :P
Nu vet jag faktist inte vad jag ska göra men hejdå :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack, själv! Du är bra på att fota :)

2011-06-04 @ 17:34:16
URL: http://myphotoblog.blogg.se/

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback