Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

♥ love you...

Hejhej :)
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har suttit vid datan och fixat med designen, kollat på repris av glee.
Jag tycker att glee är en super bra "serie"
Men imorron så blire skola. Hoppas att carro har med sig kortlek så vi kan spela. För i fredags så hade hon inte med sig kortleken :) men jag tycker om henne ändå. Snart blire vell big brother, idag ska en åka ut i big broher.
Jag vill faktist att ingen ska åka ut, men om jag skulle vara tvungen att välja så skulle jag vilja att gurkan åker ut.
Men på onsdag så kommer jaqline hem, jag saknar henne så mycket. Och då får man presenter också. Men hejdå
ska gå och bajsa på mej nu...:)

To Infinity

♥ Puss o hej leverpastej  

                                     

Kommentarer

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback