Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

snart kolmården ♥

Hallådär :)
Ändrat headern som ni ser, jag blev super duper nöjd. Imorgon kommer jaqline och viktoria troligtvis hem.
Om en vecka så ska vi till kolmården med klassen, ska bli så himla kul, jag ska ta med mej kudde så man kan sova på bussen och gooodis och min bärbara tv, så jag kan titta på film, för det tar lixom 3 timmar att åka dit :) Idag hade vi amerikans fotboll på idrotten eller vi körde amerikans fotboll utan tacklingar. :)
Imorgon ska jag cykla med sindy till skolan.
Idag blev jag jätte glad för edwina ska börja i min klass. Hon går på min konståkning, men vi går inte i samma grupp, det ska bli jätte roligt att hon ska börja i min klass så man kan vara med andra :) Just nu går hon på engelska skolan :)
Men nu har jag inte så mycket mer att skriva så hejdå

Bjuder på en bild

430268-10-1306051608831_large


Kommentarer

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback