Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

Tjabba Tjena Hallå!

Hejhej :)
Idag var det golf på skolan. Det var vell ganska roligt då. Jag carro, sindy och amanda cyklade lite tidigare än dom andra så vi fick cykla själva. Men vi tappade bort oss totalt. Vi cyklade typ sammanlagt 3,2 kilometer
Även fasst vi cyklade innan dom andra så kom vi sist dit haha. Men jag skickade ett sms till jaqline för typ en timme sedan och hon har skickat tillbaka, jag saknar henne jätte mycket faktist. Vinnaren av tävlingen utser jag imorgon istället, hoppas att det går bra. Men om ni vill kolla lite på carros blogg så trycker ni här http://ssskitarna.blogg.se hon har bloggen tillsammans med två tjejer som heter anna och elin :) Hejdå

  (jag har färg på armen)

puss o hej leverpastej  //ailine♥

Kommentarer

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback