Afoto - Hobbyfotograf ♥ -

syster, du är allt

                                       

                             "Du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt, du är den som får mig
                             minnas alla drömmar jag har glömt, du är den som får mig hoppas, du är den som
                           får mej le, all min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge. För du är där när ingen ser mig
                       du är ddär när stormen yr, du är där när natten skrämmer, och du är där när dagen gryr
                          och jag vill alltid ha dej nära, när som åren läggs till år, och vad livet vill oss lära. är att
                          framtiden är vår"  LOVE YOU SIS!♥

Kommentarer

komentera här:


vill du slippa skriva in igen?







Trackback